Adrl canım benim hamileliğimin başından beri sürekli sancım vardı. Çalıştığım için hiç dinlenemedim de. Doktorum korkutmamak için bişi demedi ama 29. Haftada beni rapolae izne çıkardı,suyun gelirse korkma bebeğin yaşar artık dedi ama ben hiç umursamadım bile nasıl olsa erken doğurmam diye. 34. Haftada doğumdan 2-3 gün önce afedersin büyük abdestin varmış gibi sürekli wc ye gitme ihtiyacı hissettim. Sonrasında adım atarken bile ah uh şeklindeydim ama tecrübesizlik tabi onların doğum kasılmaları olduğunu anlayamadım 🙂 çokta rahat bi hamile olduğum için doktorumu aramadım bile çünkü hep vardı kasılmam en başından beri. Bi gece wc ye gittim uykumdan uyanıp sanırım sancım uyandırmıştı. Wc de suyum geldi birden sonrasında doğum başladı. Oğlum 2.200 doğdu ama küveze bile almadı doktor. Şimdi 11 aylık maşallahı var,2. De yolda 🙂)) doktorumun dediğine göre bu bebekte o haftalarda gelebilirmiş çünkü artık vücudum normal doğum saatini o haftalar olarak benimsemiş. Artık daha tecrübeliyim🎈👶🏻