17papatya ben hamıle değilim ama 7 aydır denıyoruz olmuyor bılıncaltımı bılmıyorum bır kere ruyamda bebegımın oldugunu ve öldüğünü gördüm zaten hıc gebelık olmadı bende , ama dıyorum o ruyayla bı ılgısı olabılrımı pekde ınanmıyorum aslında aklımda da yoktu ama bende mı dua okutalıyım , normalde de evde aslında yasın falan okurum, arada bı 2 4 rekat sukur namazaları kılarım ama bılmıyorum dua okutam faydası olrumu