Sedanur97 Kızlar diş enfeksiyonu geçiriyorum boğazım dişim şiş dişçim klamoks antibiyotik verdi parola hamileler kullanabilir dedi kadın doktorum da aynısını dedi ama korkuyorum aranızda hamileyken antibiyotik kullanan var mı 3 aylık hamileyim
Kayaozge Sedanur97 Bende 2 aylıkken diş iltihabı için gittim çekim zaten yapamam çok küçük daha 3 aydan sonra çekim yapıldığını söyledi doktorum ama antibiyotiğe de başlatmak istemiyorum seni dedi o yüzden dayana bildiğin kadar dayan demişti çok şükür geçmişti benim ağrım umarın sizin de geçer diş ağrısı gerçekten çok zor çünkü
Momsy410 Sedanur97 canim baktim b grubu antibiyotik. Dis sebepli hem dis hekimimin hem doktorumun tavsiyesiyle ben de kullanmistim. Hatta daha erken bi donemdi. Bebege gecmeyecegini soylediler doktorlarima guvenip kullandim uzuldum tabiki keske gerek olmasa. Ama hic bi problem yasamadik 2 ay gecti uzerinden
Momsy410 Karanfil falan kullanma canim agriyi gecirir sadece o. Iltihap varsa daha kotu olur. Doktorunu dinle