kitapkurdu Tugcezeynep89 ay sanki var gibi. Ne kadar beklediniz acaba hemen mi böyle oldu. Adetinize kaç gün var
en_guzel_emanetlerim Tugcezeynep89 geçen ay benimde böyleydi 3 test yaptım üçü de bu şekildeydi 4 gün kala yapmaya başlamıştım testi adet olduğum güne kadar da böyle zar zor görünen ikinci çizgi vardı ama maalesef kan testi negatif geldi zaten adet oldum geçti gitti
Karelinannesi Tugcezeynep89 evet var gibi çok yeni inşallah gönlünüze göre olur 🙏🏻 adete kaç gün vardı ki
Karelinannesi Tugcezeynep89 aslında var gibi ama kimyasal gebelik olabilir canım (herkes yaşıyor ) hani adete 1 hafta var deseydin normaldi yeni diye silik çıkmıştır ama 3 kala biraz daha belirgin olması gerekiyor en azından ama belli de olmaz tabi