Merhaba hamişler 30+2 haftalık olduk çok şükür ilk zamanlar güzel bi düzen yapmıştım hem uyku hem yemek tatlıdan da kolaylıkla uzak durabiliyordum ama artık sabahları uyanamıyorum 12 de kalkıyorum kahvaltım sarkıyor bu durumda 3 öğünü doldurmakta zorluk çekiyorum ve çikolata isteğim çok fazla hakim olamıyorum sürekli düzenli sağlıklı beslenen var mı bu duruma üzülüyorum iştahım hep abur cubura kaydı