Doktorun hatası yüzünden çok kötü bir doğum hikayesi yaşadım kızlar 39+5 günlükken kontrole gittim doktor bı toz antibiyotik birde 3 kullanımlık fitil verdi enfeksiyonun varsa doğumda çocuğa geçmesin dedi ikisini de kullandım pazar günü bebeğimin hareketi azaldı acile gittim suyum bitmiş doktorun verdiği o iki ilaç suyumu getirmiş ben enfeksiyon akıyor sanıyorum megersem çocuğumun suyunu getirmiş doktor acilen doğumu başlattı suni sancı verdi saat 12de başlayan sanciyi akşam 8e kadar çektim acilmam sadece 3 cm ve çok fazla bı şekilde kanamam oldu kan kaybından hayatımdan oluyordum 8 saatin sonunda sezeryana alındım ve minik mucizeme kavuştum ama sezeryandan sonra da çok kan kaybim 3 ünite kan almak zorunda kaldım 4 gün hastanede kaldım çok kötü bir doğum hikayesi yazdı bana doktor 😡