Papatya1997 ben o hatayı yaptım. odada annem vardı gelip soru soruyorlar ameliyat öncesi kullandigin surekli bi ilac var mi, sigara kullaniyomusun vs diye anestezi için. bende annem var diye kullanıyorum diyemedim. belden uyuşturuldum ama dozu az geldi ve ben bütün ameliyatin hepsini hissettim kesik acısını yanmasını. ağlaya ağlaya inleye inleye ameliyat oldum. hatta ben hissediyorum diyince inanmadılar. doktorum covid var diye genele de çevirmedi buda bana çok güzel ders oldu. sakın sakın iciyosaniz içmiyorum demeyin