Boynueyri Hamileliğimi yeni oğrendim daha 3 4 haftalar ve hiç halim yok halsizlık sürekli uyuyorum uyumak istiyorumgüçüm yok iç bulantım çok fazla sizce normalmi
323832 Boynueyri en cok yiprandigim seydi surekli uyku hali halsizlik resmen oturdugum yerde uykum geliyordu kafami kaldiramiyordum cok normal canim 12.haftadan sonra geciyo
Zeynepp__ Boynueyri tabiki çok normal bende öyle oldum bu 3 hamileligim hep uykum gelir yastıktan kalkmazdi başım
Rabg123 Bende aynı şekildeydim oturduğum yerde uyuyordum 4 5 haftalıkken normal yani zaten ilerleyen zamanda da devam ediyor o yorgunluk hormonlardan kaynaklı