_ozlmm Damlanurkrdg Ben kullanıyorum çok memnunum beşiğinin içine de koyuyorum yüksek duruyor alması falan daha kolay oluyor ☺️
SebnemRasit Damlanurkrdg Trendyol dan aldım daha kullanmadık ama ben çok sevdim çünkü salonda felan yanımda onunla durur diye düşündüm gerekli bence çok küçükken salonda birlikte öyle vakit geçiririz diye düşündüm
berceste5155 Damlanurkrdg benim bebeğim anakucağında daha çok vakit geçiriyor nedense babaynestte yatmaktan hoşlanmadı
Bebekdelisi Damlanurkrdg ben çok kullandım yanında taşıdım herkesın evınde hep onda yattı evd kurtarıcım oldu
Kiwi12 Damlanurkrdg ikinci çocuğumda geç almışım çok faydasını görmedim ama bu hamileliğimde görürüm diye düşünüyorum yanıma taşıyıp iş yapabilirim onda uyuturum beşikte veya odada bessige götürmeden önde ututurum