22 haftadayım detaylı ultrasona girdim bugün bebeğimin böbreklerinde büyüme var dedi doktor ve 32 haftada yeniden detaylıya girmemi istedi. Ciddi bir problem mi bilmiyorum, böyle bir durum yaşayan var mı veya duyan var mı? Düzelir mi bilmiyorum. İçime bir korku düştü 😔😔😔