2-bebisannesi 2-bebisannesi anlayan varmı kızlar cokmu yüksek risk ultrason da burun kemiği ve ense kalınlığı normal çıktı kafam çok karışık
mimar_anne Raporu görmeden yorum yapmak doğru değil canım önemli olan rapor onu da doktorun verebilir
2-bebisannesi yagmur089 canım ben değerlerden anlamıyorum doktorum küçük bir ihtimal de olsa olabilir dedi karnından sıvı alip bakalım istersen dedi iki hafta süre verdi
yagmur089 2-bebisannesi bnce canim bi doktrla kalma baska doktrlarada git ben yaptirmadim oglumda bundada yaptirmayi dusunmuyorum ya cok kafa karistirici bi durum
Yagmurrr98 2-bebisannesi Onların bilgisayarına geliyor söylesen verird canım senin ulaşma şansın yok sanırım tamda bilmiyorum ama kesin bişey deneyim
yagmur089 2-bebisannesi e nabizdan bakabilirsin eger oraya rapor gectiyse gerci orda gozukmez ama sen doktrundan veya danismadan isteyebilirsin
HKiLiCeR 2-bebisannesi gittiğiniz hastanenin adını goggle a tahlil sonucları yazın sayfası açılır oraya size verdikleri barkod numarası ile giriş yapıp görebilirsiniz
Yarenylmz @2-bebisannesi beta 78 papp 6.7 çıktı ben de anlamıyorum tedirgin oldum ama sonuç bu değil sanırım hesaplanıp öyle sonuç çıkıyor