Tugce1610 canım benim benimde adetime 11 gün var ve ben bugün sağlık ocağına gidio doktoruma anlattım durumu benim akıntım değişti ağırlarım var iştah fazlalığı vs vücudumu iyi tanıyorum hocam dedim birde ilk olmadığı için bilinçli olduğum için dedim hissediyorum dedim varsa şuan 3 haftalık dedim ve biz bu ay korunduk bildiğin geri çekilme ile olabilir dedi doktor yarın gel kan verdi bende gidicem şimdi şöyle birşey var kuzum kanda kesin sonuç çıkması için ilişki yaşadığın günden 10 12 gün geçmesi gerek birde tam 3 haftalık olması gerek çünkü 3. Haftadan sonra yavaş yavaş kese oluşmaya başlıyor ve ben geçen ay kimyasal geçirdim mesela adetime 3 gün kala test yaptım saniyede pozitifti kan verdim değerim düşüktü 47 falan çıkmıştı ve sonra hemen kimyasal olduğunu öğrendim kanamam açıldı yani diyeceğim şu sen erken vermişsin benim adet günüm 6 veya 7 si şuan programa göre 3 haftalık gözüküyor sabah kalkıp bir idrar testi yapıcam hemde sağlık ocağına gidicem idrarda çıkmaz eminim ama yinede doktor dedi yapayım dedim bence sende 2 gün sonra falan ver ben bu arada kimyasalı ilk öğrendiğimde ki betam 22 di