mucizem__ merve_gtekin bende 40+3 haftalık oldum sancım yok bebeğin de gelesi yok🤭 doktorum cuma doğumu başlatalım dedi yarın sabah suni sancı verecekler inşallah açılmam olur😊 40 haftadan sonra bebek için sıkıntılı diye biliyorum
Baharoz Tugcecanan yaa cok sevindim suan tanidigim biri dogum yapmis gibi hissettim inanilmaz 😍 Darisi bizimde basimiza 🌞😇😇
Tugcecanan Baharoz ister sezaryen ister normal doğum ikisinde de acılı yerleri tabiki var. Sonrasında da emzirme maratonu var 🤷🏻♀️🥰
Baharoz Tugcecanan tabiki her iki dogum seklinin zorluklari var yaninda. Allah sizede bebeginizide saglik versin insallab🤗