Seyma65 krdelen41 ben sağlık ocağına kayıtlı değilim yurtdışında yaşıyorum şu an doktorum söyler mi bana ben mi hatırlatayım sizce nerede yapılıyor kızlar
yagmur089 krdelen41 bnde henuz olmadim ama 20 ci haftada gel yapalim dedi biz arariz fln dedi ama bilmiyorum oglumdada oldum bundada olmayi dusunuyorum
krdelen41 Asena-34 ben 3 yıl önce olmustum canım o yüzden doktorum tek doz yaptır dedi ama bazıları 24 de bazıları 28 de yaptırmıs kafam karıstı o yüzden 😂
krdelen41 Seyma65 normalde bende yurtdısında yasıyorum canım ama türkiyedeyim doğuma kadar, yurtdısında doktoruna hatırlat bence kendi yerinde yapar diye düşünüyorum
Seyma65 krdelen41 teşekkür ederim çok doktor değiştirdim en son gideceğim doktorla da anlaşamazsak Türkiyede yaparım büyük ihtimalle doğumu nasipse :( gurbette çok zor
krdelen41 Seyma65 öyle canım haklısın. Bide türkiyedeki sağlık sistemi gibi değil yurtdısı gerçekten zor