Merhaba güzel anneler bebeğimin 7. ayında işe başlayacağım şuan sadece anne sütü alıyor sabah 8 akşam 4 çalışma saatleri suan sütümü sagmaya çalışıyorum Ben evde yokken bu aralarda beslenme düzeni nasıl olmalı ne kadar süt içmeli 7 aylık bebeğe ne yedirilir ben isteyken yemesi için neler hazırlayabilirim fikir verirseniz çok sevinirim