35.ci haftaya girdim bugün Amniyon sıvısı geldiğini nasıl anlarım afedersiniz kabız olmuşum ve tuvaletimi zor yaptim idrar mi Amniyon sivisimi geldiğini anlayamadım birden geldi çünkü geldiyse geldikten sonra ağrı hissedermiyim bilgim yok fikir verir misiniz teşekkür ederim simdiden