Qnl inşallah sağlıcakla kucaklarımıza alabiliriz bebeklerimizi,gerçekten zor bir psikoloji,sürekli birilerinden birşey istemek,kendi işini kendinin yapamaması,banyoya tuvalete korkarak gitmek vs ama nasıl olsa bir gün geceçek diyorum …sizinde az kalmış yaşam sınırına…umarım zamanında sağlıkla doğar bebeklerimiz