Busraclsknaltn 4 haftalık hamileyim arkadaşlar betahcg değeri 1176 dan 5 gün sonra 9700 e çıktı keseyi çok minik şekilde gördü doktor 2 hafta sonra kontrole çağırdı acaba ikiz mi diye düşünmekten kendimi alamıyorum
Sermec27 Busraclsknaltn bence değeriniz gayet normal ilerlemiş öyle fazla değil zaten btchg ile ikiz gebelik anlaşılamaz doktor zaten 1 kese görmüş ikiz olsaydı söylerdi
cimcimemmmm Busraclsknaltn canim 15-16 bin min diyebiliyorum. Bnm degerim 14 bin küsür du. Tekli gebeliğiz
myangelson Busraclsknaltn bu beta artışları ile ikiz olup olmadığı belli olmuyor. Bana da 122 çıkmıştı 48 saat sonra aynı yerde 433 çıkmıştı herkes ikiz mi acaba neredeyse 4 katı olmuş çünkü dediler ama tekti canım
Sisife Benim 4+1de 5700dü, iki gün sonra 11400dü. Kesen biraz büyük demişti ilk baktığında daha bebek filan yoktu. İkiz olabilir de demedi. 6 haftada tek bebek gördük. 8. Haftada 2.ciyi gördük.
Aysenur426868 Busraclsknaltn yani ikizler varsa sulalede düşünmen normal geliyor bana tabi olmayıp olanlarda var ama bu soruyu sormak geldi içimden