Sirkelimon poyrazvearya kızım 2 aylık iki tane isimli yaptırmıştım ama kullanamadık daha çok büyük kalıyor şu an
MinikBebekler poyrazvearya ilk kızımda isimli yaptırmıştım ağır geldiği için hiç durmadı ☺️ şimdi ikinci kızıma hamileyim ama yine yaptırcam ikisinin de hatıra diye saklarım. Renkli kumaş gibi olanları da beğeniyorum onlardan alıcam ☺️
poyrazvearya Sirkelimon bu model hafif gibi duruyor alsam mı ki bende o yüzden isimli yaptırmayayım dedim