34 haftalık hamileyim. Sırasıyla karın bel ve en son vajina ve popoya sancı hissedince 2 hafta dolmadan tekrar doktora gittim. Ultrasonda bebeğin kanala baskı yapıyor o yüzden sancı hissediyor olabilirsin denildi. Daha sonra alttan muayene etti. Vajinal yumuşaklık var dedi. Nstye bağlandım. Sancı vs çıkmadı. Ciğer geliştirici iğne vuruldum. Progestan İlaç yazdı. Bu 2 haftaya dikkat et. 36dan sonra ne zaman gelmek isterse gelsin bebek ama bu 2 hafta dikkat dedi. Bu durumu yaşayan var mı ?