Deletedmom0330 Kızlar 36 haftalık hamileyim hamileliğin basından ıdrarımda lokosit 0-4 aralığı olması gerekirken bazen 8 bazen 14 cıkıyodu bugunkü tahlilde 31 cıkmıs doktor alfoxil diye antibiyotik verdi normal doğum esnasında bebeğe gecebilir dedi cok moralim bozuldu. Enfeksiyonu olup da doğum yapanlar nasıl bir süreç yasadınız?
eCeCik Deletedmom0330 31 çok yüksek bi değer değil aslında korkmayın benim 540 a kadar çıkmıştı ilaçla geçti💙
Deletedmom0330 eCeCik ay inşallah benim de gecer anlamıyorum neden gecmiyo daha once tek kullanımlık monurol kullandım fayda etmemiş demek ki. Yanma falan hiç bi şikayetim yok ama enf cıkıyo. Siz de mi aynı ilacı kullanmıstınız
eCeCik Deletedmom0330 monurol kullandım daha önceden bi işe yaramadı bana sonradan suprax diye 5 adetlik bi antibiyotik verdi sonrasında değerim 5 çıkmıştı