2-bebisannesi canım ikili test zaten tanı testi değil , bir tarama testi, ihtimal üzerinden konuşuluyor yani , down sendromlu denilip çok fazla sağlıklı doğan bebekler var mesela bana da değerler biraz riskli dendi , pozisyonu uygun olmadığı için burun kemiğini göremedim dedi doktor amniyosentez önerdi kaç gün ağladım stres yaptım sonra düşündüm hasta da olsa benim bebeğim sonuçta niye sadece ihtimal üzerine konuşan bir test için bebeğimi de strese sokuyorum ki dedim amniyosentezi de yaptırmadım şonuç ne çıkarsa çıksın aldırmayacaktım sonuçta 😌 sonra detaylıya girdim özel bir muayenehanede orada bebeğimin gayet sağlıklı haftasıyla uyumlu ense kalınlığı burun kemiğinin gayet güzel olduğunu %99.9 sağlıklı bir şekilde doğacağını söyledi doktorumuz, o yüzden sen stres yapma sen stres oldukça bebeğe de kötü enerji gönderirsin o da strese girer üzülme eminim bebeğin gayet sağlıklıdır 😌