yeninesilannee İlk gebeliğinde rahim ağzı kısalığı sorunu olup da ikinci gebeliğinde normal uzunlukta olan var mı? Daha detaylıya girmedim vakti var bekliyorum. Acaba her gebelikte ayrı mıdır
gbdl2023 yeninesilannee ilk bebeğimi kaybettim bu yüzden bi anda olmustu riske atıp beklemedik şimdiki gebeliğimde 13 haftada serklaj oldum
yeninesilannee Asyaninannesi58 ilkinde hep yattım cm artarsa dikiş atarım demişti serklaj yaparım bunda ağrı vs değişik bişey istemiyorum 24 gün sonra detaylı var
yeninesilannee gbdl2023 geçmiş olsun üzüldüm ben de işk gebeliğimde sınırdaydı ilerlerse serklaj dedi işte hep yata yata bitirdim hamileliğimi. Şimdi daha detaylı yapılmadı bekliyorum Kasım ı. Kaç cm de dikiş attı size?
Asyaninannesi58 yeninesilannee benim de öyleydi aynısını dediler. 23. Haftaya kadar hiçbi sorun yoktu birden ağrıyla acile gittim ve açılman var dendi. Korkutmak istemiyorum ama sıkı takipte olun mutlaka
yeninesilannee Asyaninannesi58 ilk gebeliğimde benimde 23 de çıktı detaylıda sonra zaten ani ağırlar vs 25 de bebek aşağı indi dediler erken olacak diye korktum çok hep yattım sonra yine 8 aylık doğdu çok şükür ciğer geliştirici iğne yaptırmıştık bir hafta sonra doğdu