Kızlar bebeğim aşırı hareketliydi tekmeleri çok can acıtır Dı pazartesi kontrole gittim her şeyi iyi dedi doktor yarın tekrar gidicem
Ama pazartesinden beri ne sancı var ne kasılma hiç biri yok
Pazartesinden beri Hareketi aşırı derecede azaldı çok yavaş normal mi bu
- Hamileliğim bu
Birazz daha bekleyip takip edip acile gidicem bana bir şey diyin sizde oldum böyle