Bende bu hafta öğrendim kızımız olacak inşallah kilolu başladığım için hamileliğe diyetisyene gitmiştim 5 kilo verdim toplamda dahada almadım hiç inşallah en az kiloyla tamamlarım yoksa gebelik şekeri tansiyon doğum için vs zor oluyormuş gittikçe daha da acıkmaya başlayacağız ama doktorum 5. Aydan sonra 1 er kilo normal diyo