Hanımlar merhaba aklıma takılan birşey var dr gittim yapılacak tahlil kağıdı verdi sağlık ocağına gittim aile hekimi burda olmayanları işaretledim dedi olanları kan vs onları sağlık ocağında yaptılar geri kalan tahliller için hastanede yapılacağını söyledi hemen yaptırmalı mıyım yoksa sonraki randevu günüm de mi yaptırayım aciliyeti var mıdır sizce kafam karıştı