Edabykl fatmaa37demi5 3.aya kadar zamani var bende 2 ayi gecince gidicem daha rahat muayne olsun diye bizde 33 günlüğüz
misirveannesi fatmaa37demi5 1. Ay muaynesinde cocuk doktor kontrolü ve kalça ultrasonu çekildi aynı zamanda göz doktoruna sevk yazıldı bizde. Yani 1. Ayda göz muaynede oldu zaten ısık tutup 1 dk da bitiyor muayene sonra 6. Ayda cagırdı bizim doktor
fatmaa37demi5 Edabykl bizde 27 günlüğüz. Doktorum da 1. Aydan sonra yaptırabilirsiniz dedi ama bana da çok küçük geliyor zaten şu dönem de kıpır kipirlar. Bende hemen götürmeyi düşünmüyorum
Edabykl fatmaa37demi5 Bende 2.ayinda kalca ultrasonu var onu yaptırdıktan sonra getirmeyi düşünüyorum hemde biraz daha buyumus olur cunku sanirim uzun suruyomus goz muaynesi once gozune damla damlatip bebegi bekletiyolar sonra muayne ediyorlarmış
fatmaa37demi5 Edabykl kalça ultrasonu için bize 30 günlükken gelin dedi doktorum. Pzt gidicez onun için bizde
fatmaa37demi5 Edabykl doktorum bana özellikle dedi 1. Ayda yapılacak diye bir de sağlık karnesinde de o tarih verilmiş. Arkadaşlarıma falan da sordum herkes öyle yapmış