Kucuk_melegim ama burda sizi yanlış yönlendirecekler de olabilirler. Önemli bi durum varsa o kişinin cevabıyla hıı o zaman mühim değil deyip hastaneye gitmeyi erteleyebilirsiniz. Bence burası bu tür durumlarda daha çok kafa karıştırıyor. Doktorunuz bakmış çok şükür bebeğiniz iyi kanama alanınız yok, içinizi ferah tutup bolca dua edin. Burda yazılanlarla içinizi daraltmayın. Amacım terslemek değil, normalde o an hastaneye gidemeyecek kişiler hep yazıyor soruyor, fakat siz doktordan gelmişsiniz o şekilde yazıyorsunuz. Hiçbirimiz bilemeyiz ki, ve her gebelik kendine özeldir 😇