FndG5 ben pek böyle şeylere inanmıyorum. Ama herkesin inancı tabiki kendisine… bir arkadaşım 7-8 yıl hamile kalmayı denedi sürekli düşük, kürtaj vs. oluyordu. Babadan sperm testi de alınmıştı. En son bi doktor bakıyor babaya test yapıyorlar ama normal test değil kalitesini ölçen. Babada sorun çıktı. Yumurtalıklar spermle birleşince belli bir yere kadar tutabiliyormuş. Sağlıksız spermi görünce atıyormuş bu da düşüğe neden oluyormuş. Tüp bebek tedavisi gördü sanırım 2. ya da 3. denemede tuttu.