brltnyy Kızlar aramızda prematüre bebek annesi olan var mı 32 haftalık doğum yaptım uzun süre küvözde kaldı bebeğim sürekli uyuyo ya uyandıramıyorum neden sürekli uyuyo ne zaman kendine gelecek ağlayacak çok üzülüyorum ☹️
yigitinannesiiiii brltnyy canım bebeğim prametüre değil ama benimkide sürekli uyuyor ve zorla uyandırıp karnını doyuruyorum ağlamıyordu yeni yeni kendine gelmeyd başladı acıkıncs biraz mızırdanıyor yenidoğan bebekler sürekli uyur bide küçük doğduğu için vucudu güçsüzdür daha uyandırmak için tüm kıyafetlerini çıkart azcık ayağıyla felan uğraş tekrar giydir uyanır
Elifsahin93- brltnyy Bende 32 haftalık doğum yaptım. Kızlarım hala kuvezdeler.16. gün bugün. Sizin nekadar kaldılar kuvezde?
hkurt brltnyy ben de 34+2 de doğum yaptım. 1 hafta kuvozde kaldı. Tam 1 saat uyandırmaya uğraşıyordum. Emmek için ağzını bile açmıyordu.acikmiyordu. saatlerce uyandırmasam uyanmazdi. Tam 40 i çıkana kadar böyle geçti. Bebek haftasını tamamlayana kadar kendine gelemiyor. Ne zaman dolduruyor kendine geliyor çocuk . Sabredin 2 saatte bir emzirmeyi ihmal etmeyin .
Duru22 brltnyy 2 gün oldu doğum yapalı 32 haftalık yaptım bebeğim yogun bakımda ne kadar süre kalır bilmiyorum hemşire küçük diye gözünü acamaz pek dedi sizin ne kadar oldu
Keremozgee Canım benimde bebeğim 2 kilo doğdu 13 gün kaldı küvezde 2 kilo taburcu oldu eve getirdiğimde 2 saatte bir geceleri alarm kurarak emzirdim uyandırana kadar pes etme şekeri düşer bilemezsin 1 ayı bulmadan kendisi uyanmaya başladı çok şükür
Demetarga Keremozgee merhaba canım benimkiler biri 2 kiloyu geçti ama eve götürmedim daha ikisi de kuvözde bugün 6. Günümüz
Havva1907 Elifsahin93- bende ikizlere hamileyim canım kaç kilo doğdu prenseslerin acaba. Doktor ne diyor ne zamana kadar kuvezde kalmasi lazımmış
Elifsahin93- Havva1907 2020 biri 2025 doğdu. Doktor en baştan beri ilk şart 35. Haftayı doldurmaları sonra 2500 kilo olmaları en son emme refleksi dedi. 15 gündür kilo veriyorlardı yeni almaya başladılar ama çok az gram gram alıyorlar. Doktor p.tesi günü en az2 hafta daha burdalar dedi.
Demetarga brltnyy bilmiyorum küvözden çıkarmadılar henüz sıcaklık düşmemiş 😢 emmeleri çok az oluyor zaten çok çabuk yoruluyorlar
mimaranne06 brltnyy Çok normal bir durum. Siz uyandırıp emzirin mutlaka. Kendini toparladığında kendisi uyanmaya başlayacak. Başlarda benim oğlumda öyleydi. Sonra uyusun diye dua ediyordum o kadar ağlıyordu😂