mehtap28 Merhabalar 28 haftalik hamileyim gecen hafta kontrole gittigimde doktora vücudumdaki kasintilardan bahsettim ve safra asidinden süphelendi test yaptirdim 1 haftaya cikar dediler bugün tekrar gittigimde maalesef ki degerlerimin cok yüksek oldugunu gördük yani hamilelik kolestazi olabilirdim Allah korusun bebekte gelisim geriligi, erken dogum ve düsüklere sebep oluyordu hemen acilen yine test yaptirdik sonuclari aksam cikacak yarin da hem benim hem de bebegimin karacigerlerine, degerlerine bakilacak gelen sonuclara göre en kötü ihtimal doguma alabileceklerini söylediler 😔 Rabbime el acip dua ettiginizde bizi de unutmayin yarin güzel sonuclar alalim Allah hepinizden razi olsun
Kbrsoy Canım ben de 34 haftalığım. Gebelik kolestazı bende de çıktı. İlaç kullanıyorum değerler düştü ama doktorum yine de bebeğin gelişimini yakından takip etmek için haftada 1 kontrole çağırdı. Rabbim şifanızı versin. İyi düşün iyi olsun 💚
mehtap28 Kbrsoy sizde kacinci haftada cikti acaba ? Ayrica güzel dileklerin icinde cok tesekkür ederim cok naziksin ☺️