Nazlimom Travel aldım 6 ay kullandım satıyorum smdi asansörsüz olduğu için in çıkart cok zor oluyorr hafif olması önemli benim için chicco ohlala model kullanan varmı ya da başka bi model öneren varsa yazabilirmi?
-minikkelebegim- Nazlimom bende merak ediyorum direk bastonla almak istiyorum zaten kış bebeği olacağı için çok bir yere gidemem rahat kullanacağım birsey istiyorum😊