Meleklerim00 Valla canım Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah güzel hikayelerimizi yazalım 🙏🏻 Öyle yada böyle doğum olucak kaçarımız yok 🙈 güzel düşünüp motive olmaya çalışıyorum bazen tamam diyorum sıkıntı yok rahatlıyorum bian geliyo baslıyo yine panik korku hep olumsuz düşünüyorum , uyumak istemiyorum kötü olursam uyuturlar diye korkuyorum sadece sakinleştirici isticem işe yarar inşallah 🙏🏻 Bebiş hemen doğuyormuş zaten o dikişler uzun sürüyo onu beklerken darlanmam umarım . heyecandan çok korku olması na anlam veremiyorum… Çok özeniyorum biran önce doğum yapıp kavuşmak isteyenlere ben niye bu kadar rahat değilim yada heyecanım niye ön planda değil diye kendime kızıyorum . Şu ameliyattı bi atlatalım agrı felan onlar hallolacak bi şekilde kalıcı değil sonuçta, hastaneden kızımla sağlıkla çıkıp bumuymuş ya hiçbişey yokmuş boşuna korkmuşum demek çok istiyorum 🙏🏻