39+1 haftalığız 2 gün önce nişanım geldi açılma sancı yok dedi doktor geri gönderdi kızımın gelmeye niyeti yok ara ara kasılma oluyor assagi baskı yapıyor ,özellikle uyku öncesi çok hareketleniyor sabah biraz ağrılarım oluyor halsizlik oluyor o kadar başka hiçbir şey yok inşallah biran önce doğar kızım 😁sizde durumlar nasıl kızlar ?