DamLa_s B-ebek bu haftalarda ola biliyormuş bende öğrendim bazen 1 gün bile hiss etmeye bilirmişiz ama insan yinede panikliyor 3 haftadır doktora gitmedim detaylıya giricem diye ölüp ölüp diriliyorum 🥺
Annesininportakali53 B-ebek haftan çok küçük çok normal bir gün hissedip bir gün hissetmeyedebilirsin. Hareketlerin fazlalasmasi ve düzenli olması 30. Haftayı buluyor canım ama için rahat etsin diye git istersen doktora
Asdas123123 B-ebek Ver çikolatayı tatlıyı bakalım nasıl oynar benim de 25 de başladı oynamaya şimdi 35 oldu durmuyor yerinde hic maşallah tatlı yıyınce dolanıyor karnımda😇😍😅😅
Annesininportakali53 B-ebek sürekli ultrasona girmek zararlı değil ki. Bazıları erken doğum yada düşük tehditi nedeniyle 3 günde yada haftada bir ultrasona giriyor gerektiğinde gireceksin hissetmiyorum diyorsun