Prenses34_annesi Kızlar 24+4 olduk kızımla.sizlerde durumlar nasıl.bizim ile aynı haftada olan varmı.doktorumuz doğumun 14 şubatta olacağını söyledi.🥰
Eldgrn Prenses34_annesi 23+0 dan kızçemle selamlar şükür çok iyiyiz detaliya girdik 22+4 te herşey yolunda çıktı 522 gram olmuşuz bizimde tahmini 22 Şubat gözüküyor ultrason hesaplamasında yavaş yavaş tekli sayılara yaklaşıyoruz valla şaka gibi 🥰🥰🤣
cns__ Prenses34_annesi biz de 22+2yiz oğlumla ☺️ doktorum bi tarih söylemedi ama detaylının ultrasonunda yazana göre 27 şubat gösteriyor. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Ahuum Prenses34_annesi bnm de şubat gösterıyor ama Aralık sonu ocak başında bekliyor doktor. Erken doğum riski
Limonsekeri Prenses34_annesi 23+2 den selamlar bizde kızımızla sabırsızca bekliyoruz 🥰 tahmini doğum 20 Şubat gözüküyor bakalım ne zaman gelecek minnağım 😍
Prenses34_annesi Eldgrn gerçekten de öyle tekli sayılara yaklaşmamız beni çok heyecanlandırıyor ve son 3 ay çabucak kavuşmak istiyorum cennet kokuluma🥰
duygukaratas Eldgrn 23+1 gün lük olduk kızımla doktor bizede 22 Şubat olarak söyledi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
Songulll46____28 tugmus yok yok bizde burdayiz oğlumla 23+4 le benimde uygulamada 18 şubat gösteriyo hayırlısıyla inşallah sağlıklı doğarlar
Prenses34_annesi tugmus gerçekten de hani 23 senesi kız senesi gözüküyor zaten de Şubat’ın ayrı bir özelliği var🤭
Prenses34_annesi cns__ inşallah bana da doktorum dedi 1 -11 şubat arası doğum gözüküyor demişti detaylı ultrason da net 14 şubat gözüktü 🥰
Prenses34_annesi Fundayakut ooo burda prenseslerin arasında prensler de varmış kızçelere sahip çıkalım yakışıklılar geliyor🥰
kubraertug Songulll46____28 benimde aynı 18 şubat gösteriyor 23+5 bugün ama kendi doğum günüm 10 şubat belki o güme denk gelir hayırlısı 😊
Prenses34_annesi Limonsekeri aynen öyle valla bebeklere bakar doktor 14 dedi ama keyfi ne zaman isterse hanımefendinin o zaman gelir😂
Enchantress Bizim de 25+2 kızımla 🥰 uygulamaya göre 6 Şubat görünüyor ama detaylı ultrasonda doktor 9 Şubat dedi.