Meleklerim00 Hayır kesinlikle bayıltma gibi birşey söz konusu değil. Beni hiç bayıltmadılar dediğim gibi. Herşeyi gördüm. Sadece midem bulandı biraz ilaç verdi hemşire serumuma. Mayıştım baya ama yine de kendimdeydim o kadar. Eğer o an tansiyonunuz, kalbiniz artık her ne ise sorun teşkil ederse bayıltırlar ama onun harici olmaz.
Ki bu binde bir denk gelir. Sizde kendinizi bilirsiniz zaten. Tansiyonunuz yoksa, hamilelik boyunca da normal devam ettiyse birşey olmaz içinizi ferah tutun.