bkts yaa çok haklısınız, doğum yaptığım doktorum özel muayenehanede, bu hastanede de başka bir doktora gidiyordum o da ayrıldı, geçenlerde smear vermek için bu doktora gitmiştim yine onunla konuştum doğal olarak, çok da tanımıyorum tarzını da bilmiyorum yani doktorun. Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız ♥️ Umarım hayırlısı olur bizim için de, ilk gebelikte böyle bir şeyle karşılaşmadığım için bunda oldukça tecrübesizim korktum zaten kendim değeri gördüğümde doktora hiç bir şey söylemedim sadece değer düşük değil mi ne zaman gelmeliyim dedim , geciktirmeden gelin dış gebelik açısından bakalım dedi ben de bi tedirgin oldum o yüzden. Sağlık ocağına gidip kan veriyorum ama o da ertesi gün çıkıyor beklerken de stres oluyorum, bir arkadaş da yorum yapmış dış gebelikte düzenli arttı demiş artık sonumuz hayrolsun 🤲🏻😌