Canan_seckin Kızlar şuan 11+6 günlük olduk var mı bizimle aynı haftalarda olan nasıl geçiyor. Benim ikinci oğlum olacak 🥰
denizarenmom Canan_seckin valla benim tahmini dogum 3 nisan ama o zaman bulur mu bilmem bizimkide erkek 17+2yizz❤️
Zeynep_alya Canan_seckin 12+1 Günlük son gün olarak 9 mayısı gösteriyor ama ikinci hamileliğim ve sezeryan oldu için o kadar bekletirler mi bilmiyorum 😊
Hazal_ Canan_seckin 10+5 bizimki belli değil cinsiyet bir oğlum var ikinci ne olur bilmiyorum çok merak ediyorum gerçekten Mayıs da doğum görünüyor çin takviminde kız çıktı herkes de kız diyor hayırlısı artık 🤭☺️
PrensesAnnesiiiiiiiii Canan_seckin Canan_seckin bende 16 haftalık hamileyim Nisan ayında doğum Allah’ın izniyle inşeAllah dün Dr a gittim bebeğin cinsiyetini öğrenemedim yaa
Duyguuu488 Bizde 16+6 dayız nisan 6 gösteriyor doğum 🥰 bişeyler almak istiyorum ama ne alacağımı bilmiyorum henüz kafam cok karısık🙄
Daba Bizde 15+3 deyiz nisan 16 gösteriyor dogumu bakalim daha birsey yapmadık bebise cinsiyeti de cuma gunu insallah gosterirse öğrenicem
Canan_seckin PrensesAnnesiiiiiiiii 10 haftalıkken erkek gibi dediler ikili taramayı renkli doppler yaptırdık orda da erkek dediler
Beri_ilhan Canan_seckin benim de 2. Gebeliğim 14+5 deyiz şu an. 12. Haftada kız dedi doktor ama kesin değil. Diğer kontrolümu bekliyorum sabırsızlıkla🙂 kız istiyorduk zaten de Allah’tan gelenin hepsi kabulümuz🤗
gokce62_ Canan_seckin 15+5 günlüğüz kızımla 🌸 normal doğum 14 nisan diyor ama ben sezeryan düşünüyorum 😅 oda 1 nisan dedi doktorumuz 🐣
Brccnr Canan_seckin 11+5 henüz cinsiyet belli değil ikili test oldum sonucları bekliyorum canım hiçbişey yapmak istemiyorum herseyden tiksinmeye başladım doğumumda 12 mayıs gibi gözüküyor
2prensesannesiiii Çok erken öğrenmişsiniz maşallah 🧿 bende 11 haftalıkken gideceğim inşallah belli olur 🥰