Kizilicee Guyaa ant icmistim suraya kizim oluyor yazacaktim kiz hissediyordum ama nasip olmadi 2 erkegim geliyor ilki Baybars bunada Barlas ismini düşünüyoruz nasil kizlarr 💙💙🦁🦁
Halime90 Kizilicee baybars bence güzel bir isim değil . Baypas ameliyatı var onu söyler gibi aklıma geldi ☺️ barlas daha güzel
SbhtYlmz Kizilicee En sevdiğim iki isim.Ben Baybars koycaktım kardeşim bnden önce doğum yaptı o koydu oyuzden bende şimdi Barlas koyucam inşallah çok az kaldı doğuma
3prens1prensesmom Kizilicee göktuğ barlas koyduk bizde ;) rabbim tum gebelerle birlikte kucagima almayi nasip etsin😊
SbhtYlmz Kizilicee Çevreye bakarsanız kimseyi memnun edemezsiniz etmenizede gerek yok bence.Kendi içinize ne sinerse onu koyun
Angel_07 SbhtYlmz aynen öyle size katılıyorum bir süre bulduğunuz ismi bile söylemeyin her kafadan ayrı ses yok bu isimden çok var yok o güzel değil diyenler olacak
Ebru_ebru Angel_07 Bende kız hissediyordum bugün erkek annesi olacağımı öğrendim isim hiç aklımda yok 😂😂