Bende geçen gün aldım Xiaomi vakum mop 2 ultra aldım. Xiaomi bin en son modeli oluyor , bir kaç gündür kullanıyorum memnun kalıcam gibi duruyor aslında çok da alma taraftarı değildim. haritalandırma olayı süper sanal duvar falan da çiziliyor , kenarları falan süpürüyor. Fiyatı yüksek ama alacaksan haritalandırma olanı tercih et bence. Ben aldıktan sonra araştırdım 😅 memnun kalmayan yok