Canım ben bu ayın 6sında çatlatma iğnesi vuruldum. Ayın 19unda kan verdim beta 13,93 çıktı. Doktorum gebesin dedi. 21inde evde test yaptım çok çok silik bir çizgi gördüm. 24nde kan verdim beta 152 çıktı doktorum güzel ilerlemiş dedi. Muhtemelen varsada çok yenidir bir kaç gün daha bekle ve kan ver kesin sonuç öyle alırsın