Merhaba canım benim bi arkadaşım geçen sene akropol de Doğum yaptı Bülent ay aydındı doktoru da çok iyi bi doktor du herkes ona Doğum yaptırmak isteyen akropole gidiyordu bende gidecektim fakat Bülent bey oradan ayrıldı ben şuan da Liv hospitalı gidiyorum çok da güzel bi hastane bütçen varsa liv e git derim