Beyzanurr53 kıyamam nasip olur o ay tutacak DİE bişey yok benimde yok şuan ama eşim sürekli yanımda olmadığı için ben bi ayı düzenli değerlendiremiyoruz takvime göre yumurtlamaya denk getirsek de ne kadar doğru bilemiyoruz sadece bir kere bi bu um ay Yanyana kaldık ondada kimyasal oldu kısmet takma kafana dicem ama ister istemez takılıyor ☺️☺️