Bence çocuğun en zor dönemi tuvalet eğitimi bilemiyorum benim en zorlandigim kisimdi , meme bırakırken kendi kendine uyumayı öğretirken ,odasını ayırırken bukadar zorlanmadım bende 2 yaşını 3 ay geçmişti başladım belki erkendi şuan belki sizin için erken biraz daha bekleyin bu süreçte siz yipraniyoruz ister istemez bağırdığıniz zamanlar oluyor çocuğa kendinizi boşa yıpratmayin