Merve68681 Arkadaşlar 9+3 hamileyim ve her şeyden tiksiniyorum midem bulanıyor doğru düzgün bir şey yiyemiyorum.içim hiç rahat değil bebeğe zarar veriyorum gerekli besinleri alamıyorum diye :(( merak ediyorum benim gibi olanlar nasıl besleniyordu
Hnfaskr Merve68681 ben 27 haftalık hamileyim ve hala ilaçsız günüm geçmez. Zofer mide bulantısı ilacı var en baştan beri onu kullanıyorum işe yarıyor.
hukukcuanne_06 Merve68681 peynir ekmek falan da mı yiyemiyosunuz ben en çok o şekilde atıştırmıştım. Bebeğe zarar vermiyosunuz korkmayın yediklerinizden değil depolardan besleniyo şu anda
Mommyy0708 Merve68681 ben 14. Haftamdayım hala bi şey yiyemiyorum😂 Bebek senin yemelerinden ziyade, sendeki vitaminlerle beslenir. Vitaminlerini almayı aksatma, su iç bolca.
ecegun18 Merve68681 ben 4.cü aydan sonra kusmalarım olmuştu ve haşlanmış patates ye acayip iyi geliyor kusmayı yarı yarıya azaltıyor zaten bazı doktorlarda öneriyor ben patates sayesinde biraz rahat geçirdim kusma dönemini
zeeyneeeppp Ben mide bulantısından 10 kilo verdim hiç yiyemiyorum her hafta 3-4 gün hastanede serumla besliyorlar. Bu arada ikizlere gebeyim. Onlar maşallah çok iyi. 14. Haftadayız artık inşallah geçer diye bekliyorum. İnşallah sizinde geçer.
Fnd92 Merve68681 allah yardımcınız olsun umarım Bian önce geçer ben 22.haftalara kadar çektim prilam ilaç vermişti doktor gene çıkıyordu yediklerim ama bi kaç bisey yiyebiliyodum. 20.haftaya kadar sıkıntı yok korkmayın bol bol sıvı yada meyve yemeğe çalışın yeşil elma çok bastırıyor bulantıyı 😊