Aysgul_cn ben onu 12+5 de yaşadım ve tansiyon için bir hekimle görüştüm. O da bazı testler yaptı ve tansiyon ilacına başladım. Alfamet günde bir doz. Beşinci günde düzenledi. 1. Ayın sonunda takip doktorum, alfamet bir dozun sadece placebo olduğunu yetersiz oldupunu düşündüğü söyledi, bırakmayı önerdi. Hemen o gün değil ama 4-5 gün sorna bıraktım, 26. Haftaya geldik, benim doktor haklı çıktı henüz yükselmedş ama her gün ölçüyorım açıkçası.