Ceyo93 sliya30 alın benden de o kadar son 48 ama 36 dan sonra gelsin istiyorum okula giden bi kızım 17 aylık bi kızım var kendimi taşıyamıyorum yoruldum artık
cansualisa sliya30 ay yandık biz de bana da sıkıntı basıyor 27+2 yimmm daha deliricemmm geceleri özellikle
Teslimeesma sliya30 son 6 benimde yeter artık buramiza kadar geldi diye bağırasim var ama kızım gelmek bilmiyor 😁😁
SbhtYlmz 37+2 yim gerçekten artık gecem gündüzüm çok zor geçiyor.Tabiki vaktinde doğmasını can-ı gönülden istiyorum ama ağrılarım bi taraftan,zorlanışım bi taraftan bende zaman biranönce geçsinde artık doğsun istiyorum
NM_mom 36+6 dayım yürürken çok zorlanıyorum, uyurken dönmek zulüm kemiklerim çok ağrıyor 🥺 artık gelmesini istiyorummmmm
Milosee cansualisa al benden de o kadar 27+4 ne mide yanma bitiyor ne geceleri rahat uyuyabiliyorum gece 100 sefer uyanıyorum ne zaman gelicez o haftalara 😢🌹
Rafaelli son 69 artık gecelerı uyutmuyo bebiş kızlar😥, daha yenı yerıme uzanıyorum bır yarım saat uykuya daldıktan hemen sonra mıde yanmalırana, karın agrısına, mide bulantı ,sırt agrısı ,nefes kesılmelere uyanıyorum ve bır daha geri uyuyamıyorum
taninmayananne sliya30 al bendende bu kadar :) 35+6 yim 17 kasim icin gun verdi dr 39 hafta ben kendimi 38 e verir diye adapte etmiştim, son 22gun sabah 7 de yatısimi yapacak nasipse ama artik zor geliyor kilosu falanda gayet iyi oldugu icin artik dogurmak istiyorum
Melekoz sliya30 valla bende sizin gibiydim sabırsız korku endişe hepsi vardı bir an önce gelsin kavuşuyum diye bekliyordum ama geç geldi daha sancım felan yoktu nişan suyum felan gelmedi direk yatış verdiler.
HanifeAhmet sliya30 valla gençliğim de talan oldu ama olsun güzel kızıma değer inşallah sağlıkla gelir hepsi bir an önce kavuşuruz 🙏🤭❤️
Annesininportakali53 sliya30 bende ki bu rahatlık umarım iki hafta sonrada hiçbir problem yok derim🤣 34+3 haftalik hamileyim kıpır kipirim koca göbek olmama rağmen bir sıkıntı yok çok şükür ama 2 hafta sonra ayni şeyi dermişim orası muamma😄 Bende tam haftasında gelsin istiyorum🥺
sliya30 Annesininportakali53 😁😁 bende ilk bebekte öyleydim ama şimdi iki yorucu 😁😁 karnım karışık duygular içinde 😁😁
Esrafeyyat1 Annesininportakali53 bende 34+3 sabırsızlıkla bekliyorum ama kızımı görmek için heyecandan yoksa bir an önce doğsun kurtulayim derdinden değil tadını çıkarmak lazım ne kadar zor gecsede ayrı bir kıymeti var gebeliğin bence sağlıkla gelsin bebislerimiz 😍♥️