Merhaba canlar türkiyeden Nasil Bilmiyorum ama yurtdisinda hemen Doktor konrtolü vermiyorlar ⅞ haftalik olmadan adet gününden hesaplayip radevü veriyorlar cok Kücük oldu icin.
Ve Cok kücük Oldu icin altdan bakmilmasi dogru degilmis bilginiz varmi ?? Teşekkürler