Meleklerim00 çok şükür evimizdeyiz hiç korktuğum gibi olmadı evet ağrılarım vardı ama yürüdükçe geçti bebeğime aşkla bakmaktan tüm gece uyumadım 🥲❤️ darısı bekleyenlerin başına 🤲🏻 hiç korkmayın anlatıldığı gibi değil ilk kalkarken aşırı zorlanacaksın ama kalktıktan sonra vay ben ne kadar güçlüyüm diyeceksiniz gazımda çok rahat çıktı bas ağrım olmadı tek derdim onu daha nasıl sevebiliirim hoşçakalın happy kids beni bekler🥰😂😂